środa, 28 listopada 2012

Wizyta w Rossmannie i w Naturze

Witajcie!
W końcu i ja zawitałam do Rossmanna. Co prawda w ostatnim dniu promocji na kolorówkę (40%), ale lepiej późno niż wcale :-) Nie mogłam także ominąć Natury. A oto moje zakupy.

Rossmann:




1. puder So Clear Miss Sporty - 6,59 zł
2. pomadka Wibo Eliksir - 5,19 zł
3. lakier Wibo Express Growth nr 410 - 2,99 zł

Natura:




1. olejek zapachowy Spa Aroma - 4,99 zł (promocja)
2. maseczka złuszczająca Montagne Jeunesse- 3,69 (promocja)


Przy okazji wstąpiłam do kiosku po moje własne Glamour z kalendarzem :-)



Jestem bardzo zadowolona z zakupów i już się nie mogę doczekać kolejnych promocji w Rossmannie i w Naturze :-) 

Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. mnie rossman skusiła w ostatniej chwili, ale nie za bardzo;)
    Widzę, że fajny kalendarz w Glamour ;) jeszcze nie mam na 2013, muszę się w jakiś zaopatrzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak wygląda ten kalendarz w środku - potrzebuje trochę miejsca na zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma rewelacyjnie dużo miejsca na zapiski, ale jest dosyć przejrzysty :)

      Usuń
  3. Mnie bardzo zainteresowala ta pomadka wibo.
    Moze w przyszlosci pokazesz ja nam w pelnej okazalosci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba każdy dał się skusić rosmannowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam glamour z bonem do h&m, do tego też jest dodawany? A lakiery z wibo uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 2 olejki Aroma Spa z Natury i niestety nie są one zbyt "zapachowe" :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Eliksiry z Wibo ma już chyba każda blogerka oprócz mnie :D Mi na szczęście (dla mojego portfela) nie udało się odwiedzić Rossmanna podczas trwania promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo opierałam, ale cóż... Nie wyszło... :D

      Usuń
  8. Wibo- cudeńko :D same cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej wersji z kalendarzem jest też karta prezentowa h&m?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, niestety :/ Jest tylko próbka Carmexu :)

      Usuń
  10. Ciekawe zakupy, nie miałam żadnego z tych produktów. Też mam nadzieję na nowe promocje przedświąteczne :)

    OdpowiedzUsuń