wtorek, 27 listopada 2012

Krem Ziaja Sopot Rozświetlanie

Cześć!
Mam dziś dla Was recenzję kremu, który stosuję od pewnego czasu. Jest to Ziaja Sopot Rozświetlanie dla cery tłustej i mieszanej.






 Obietnice producenta:
  • Poprawia koloryt skóry oraz dostosowuje go do rodzaju karnacji.
  • Dodaje skórze subtelnego blasku.
  • Aktywnie nawilża i rewitalizuje.
  • Skutecznie wygładza oraz zapobiega fotostarzeniu.
  • Działa korygująco, delikatnie modelując owal twarzy.

Moja opinia

Plusy:
- nawilża skórę
- ma przyjemny, delikatny zapach
- poprawia kolor skóry - być może nie ma rewelacyjnych zmian, ale ja dostrzegam różnicę :-)
- cera wygląda zdrowo
- jest tani - zapłaciłam za niego około 10 zł
- ma dobrą konsystencję
- jest bardzo wydajny

Minusy:
- niestety po jego użyciu moja skóra lekko się błyszczy

Moja ocena: 4,5/5

Myślę, że jest to całkiem dobry produkt za niewielkie pieniądze. Nawet efekt błyszczenia mnie w nim nie zraża. Z pewnością zakupię go ponownie :-)

A Wy lubicie produkty marki Ziaja? :-)

Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. lubię kremy ziaja.... obecnie mam oliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i bardzo lubię- zamierzam go teraz miesza z podkładem zobaczę co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę boję nakładać go pod podkład, ale może kiedyś się skuszę :)

      Usuń
  3. mam 3 otwarte i nie dokończone kremy z Ziaji nie przypadły mi do gustu i raczej na kolejny się już nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Ziaje lubię ;d
    ale tego akurat nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też długo szukałam, dopiero mama mi upolowała.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszane uczucia, jednak kilka kosmetyków z tej firmy całkiem nieźle się u mnie sprawdza :)

      Usuń
  7. Jakoś za Ziają nie przepadam :( Zapraszam na moje pierwsze rozdanie http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń