wtorek, 18 grudnia 2012

Sałatka z zupek chińskich :)

Witajcie ponownie!
Dzisiaj zrobiłam moją ulubioną sałatkę. Jak sam tytuł mówi, jest to sałatka z zupek chińskich. Za zupkami chińskimi zalewanymi wrzątkiem nie przepadam, jednak ta potrawa baaardzo mi smakuje :)




Składniki:
dwie zupki chińskie - jedna pikantna (ja użyłam Vifon Kurczak Curry) i jedna łagodna (Vifon Kurczak Złoty Łagodna)
filet z kurczaka
czerwona papryka
biała część pora
niewielki kawałek kapusty pekińskiej
kukurydza
przyprawa do kurczaka
pieprz, sól
olej
majonez

Przygotowanie:
Filet z kroimy na małe kawałki, posypujemy przyprawą do kurczaka i smażymy na oleju. Zupki chińskie kruszymy w opakowaniu i wsypujemy do dużej miski (wraz z przyprawami, które są dołączone do klusek). Paprykę obieramy, kroimy drobno i dodajemy do makaronu. Szatkujemy kapustę i kroimy pora w plasterki. Wrzucamy do miski. Odsączamy kukurydzę i dodajemy do pozostałych składników. Na końcu do miski wrzucamy przestudzonego kurczaka. Doprawiamy solą, pieprzem i mieszamy z majonezem. Wkładamy do lodówki, aby sałatka się "przegryzła", tzn. aby makaron nasiąknął majonezem i stał się zdatny do spożycia. Podajemy z chlebkiem. 
Smacznego :)

A jakie są Wasze ulubione sałatki?

Miłego popołudnia!

25 komentarzy:

  1. ulubiona to... sałatka owocowa :D pokrojone owoce z bitą śmietaną mm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo często ją robię a moja ulubiona to Raviolli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę sałatkę, jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam ! Nawet sobie nie wyobrażasz jakiej ochoty narobiłas mi na tą sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam! tylko ja robię trochę inaczej- zupki,por,kukurydza,pieczarki i papryka ze słoika

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie!!! Jadłam ta sałatkę jeden raz u znajomej i bardzo mi smakowała. A teraz dałaś przepis, wiec chyba pokuszę się o jej zrobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam ulubionej sałatki, jak coś ma pierwszy człon nazwy sałatka, to na 90% będzie mi smakowało :D
    tę z zupek też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie chciałam zrobić taką sałatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś ją robiłam, ale nie weszła do mojego menu "na zawsze" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam tą sałatkę, tylko ja zalewałam makaron odrobiną wody żeby zmiękł, bo wydawało mi się ze ten makaron dzięki samemu majonezowi nie zmięknie. Niestety ja jakos nie mogłam jej dobrze doprawić i była mdła, może gdybym użyła jakichś innych zupek chińskich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować, już nie pierwszy raz widzę przepis na sałatkę z zupek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamiast kurczka dodaje wędlinke :)

    OdpowiedzUsuń