sobota, 3 maja 2014

Kwietniowy fotomix :)

Cześć!
Muszę przyznać, że idea fotomixów przypadła mi do gustu - śledzę tego typu wpisy na Waszych blogach i sama lubię takowe tworzyć :) Dzisiaj zapraszam Was na krótki fotomix kwietniowy.




Oczywiście na początku jedzenie :) 
1. Racuszki z kurczaka, pieczarek i sera żółtego z surówką. 2. Parówki w cieście francuskim. 3. Ciasteczka :):):) 4. Święconka :)




1. Akcja "Szaleństwo zakupowe" :) 2. Moja skromna osoba na łonie natury :) 3. "Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno" M. Fitoussi - naprawdę warto. 3. Wiosna w pełni :)

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. bardzo lubię oglądać takie posty:) Racuszki z kurczaka, pieczarek i sera żółtego wyglądają pysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności, a ja jeszcze przed obiadem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę przepis na te racuszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. aż zgłodniałam od tych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedzonko wygląda przepysznie, a ty pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zgłodniałam patrząc na te pyszności! :) ślicznie wyglądasz i naprawdę ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, bardzo ciekawy miks ;)
    wenus-lifestyle

    OdpowiedzUsuń