sobota, 1 lutego 2014

Sałatka "na winie" :)

Witam :)
Od rana "chodziła" za mną sałatka, ale nie miałam na nią żadnego pomysłu. W końcu doszłam do wniosku, że wspomnianego pomysłu szukać nie będę i wykorzystam to, co aktualnie znajduje się w mojej lodówce. W ten właśnie sposób powstała sałatka "na winie".




Do jej przygotowania potrzebujemy:
kapustę pekińską
pora (sparzonego niewielką ilością wody, a następnie wystudzonego)
szynkę
paprykę konserwową
puszkę kukurydzy
jajka
majonez
sól, pieprz

Wszystkie składniki (posiekane, odsączone lub jedno i drugie :)) mieszamy ze sobą, dodajemy majonez, doprawiamy solą i pieprzem i zajadamy :)

Smacznego :)

8 komentarzy:

  1. Sałatki "na winie" są najlepsze:) ja uwielbiam sałatkę z sałaty lodowej, pomidora, ogórka, fety, sosu "zioła ogrodowe" i co tam jeszcze wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra opcja dla sprzątania lodówki. Ja swego czasu robiłam pizzę podczas takiego czyszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety mam problem z warzywami (nie przepadam za nimi, ale staram się z tym walczyć) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. " Co się nawinie to do gara" , a w tym wypadku miski :) Wygląda apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, myślałam, że będzie z dodatkiem wina :PP

    OdpowiedzUsuń