poniedziałek, 17 lutego 2014

Drobne zakupy ciuchowo-kosmetyczno-biżuteryjne z lutego :)

Hej!
Dziś będzie zakupowo. Ostatnimi czasy staram się oszczędzać, dlatego nie robię dużych zakupów i staram się omijać szerokim łukiem drogerie (i nie tylko drogerie :)). Nie zawsze jednak mi się to udaje, o czym świadczy poniższy wpis :D 




Słodka serduszkowa piżama - 35 zł, targ




Sweterek - 10 zł, targ
Koszulka - 10 zł, targ




Wcierka Jantar - 12 zł, Wispol
Maseczki Ziaja - ok. 1,50 zł/szt., Wispol




Żel pod prysznic BeBeauty - 5 zł, Biedronka




"Drobniaki": z Allegro: gumka do włosów z filcowym kwiatkiem, serduszkowy naszyjnik i kolczyki :)

Miłego dnia :)

37 komentarzy:

  1. bardzo fajna piżamka ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :) Żel z serii Spa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobycze, a piżamka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, oj tam :) Oszczędzanie ważna sprawa, ale małe co nieco raz na jakiś czas może nie zrujnuje portfela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety to "raz na jakiś czas" zdarza się zbyt często :D

      Usuń
  5. Piżamka najbardziej mi się podoba :) A tą odżywkę do włosów też chce kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka to jakiś hit blogerski :D

      Usuń
  6. moje ulubione maseczki ziaja.... lubię ten żel pod prysznic, mam go aktualnie.... urocza piżamka

    OdpowiedzUsuń
  7. wcierka jantar :) bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
  8. Wcierka jest moim zdaniem super.a te maseczki regenerujące też bardzo lubię.
    widzę że tak samo udaje Ci się "omijać zakupy" jak mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się oprzeć "okazjom" zakupowym :D

      Usuń
  9. Bardzo fajne ZAKUPY - kilka rzeczy chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupaski udane widze:) Ja też troszeczke wczoraj zaszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem zapachu tego żelu :-) Piżamka urocza :-) Świetne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żel ma piękny zapach :)

      Usuń
  12. Świetne zakupy. Wcierka Jantar mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam ją z myślą o zapuszczaniu włosów :)

      Usuń
  13. what a cute top :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń