środa, 15 stycznia 2014

Farmona, masło do ciała Tutti Frutti o zapachu karmelu i cynamonu

Witajcie!
Od bardzo dawna nie pojawiła się u mnie żadna recenzja. Spowodowane to było głównie brakiem czasu. Dzisiaj pomyślałam, że od kilku tygodni używam masła do ciała z Farmony i że warto napisać na jego temat kilka słów :) Zapraszam na recenzję! :)




Od Producenta:
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz przytulnym zapachu rozgrzanego karmelu i świeżo zmielonego cynamonu. Zawarte w maśle białe trufle to najcenniejszy i najdroższy afrodyzjak znany już w starożytności - atrybut Wenus - rzymskiej bogini miłości. Pobudza zmysły, podnosi atrakcyjność fizyczną i budzi pożądanie. Dzięki zawartości afrykańskiego masła Karite przywraca skórze aksamitną gładkość i miękkość. Otula ciepłym aromatem, pozostawia uczucie relaksu i odprężenia. 




Moja opinia:

Plusy
  • bardzo dobrze nawilża i pozostawia skórę miękką i delikatną
  • ma gęstą, "masłowatą", treściwą konsystencję
  • łatwo się rozprowadza
  • jest stosunkowo niedrogie - kosztuje ok. 13-15 zł
  • jest wydajne
  • zapach tuż po nałożeniu na skórę jest zbyt intensywny, jednak z czasem słabnie i bardzo długo unosi się na ubraniach i pościeli
Minusy:
  • jak już wspominałam - zapach cynamonu i karmelu jest zbyt intensywny i nieco drażliwy
  • kosmetyk ma typowo korzenny zapach, więc sprawdza się jedynie zimą w porze świątecznej, ponieważ skóra pachnie po nim jak pierniczek :)
Moja ocena: 4,5/5

Działania białych trufli nie zauważyłam :):) 

A Wy lubicie masła z Farmony? Polecacie któreś z nich?

Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Looks great! Would you like to follow each other? Let me know, ok? Kisses!


    the-may-day.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach tego kosmetyku to dla mnie ogromny minus.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię słodkie zapachy, ale wszystko powinno mieć umiar.. Ciekawe czy by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam Farmonowego masełka :)) całkiem fajne się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te masła mają cudowne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zapachu cynamonu nie lubię, mają taki z mango i jest nieziemski;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie dla mnie nie lubię takich zapachów.

    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie miałam masła tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam szarlotkowe i bardzo go lubię, powiem szczerze, że w moim akurat zapach się ulatnia szybko i wręcz odwrotnie nie miałabym nic przeciwko gdyby był trwalszy, no ale to wszystko zależy od tego czy zapach nie męczy ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że zapach jest zbyt intensywny... ale połączenie karmelu i cynamonu jest ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię zapach cynamonu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pierniczek :D jestem ciekawa zapachu :) nigdy nie miałam balsamów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze masła z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam 2 masła z tej serii. Na takich zapach bym się nie skusiła, bo jest dla mnie mdły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki z Farmony pachną nieziemsko,muszę koniecznie wypróbować to masło :)

    OdpowiedzUsuń