sobota, 15 czerwca 2013

Owocowy błyszczyk do ust Ziaja Blubel "Na liliowo - jagoda, porzeczka"

Cześć!
Wiem, wiem - okrutnie się zaniedbałam. Ostatnimi czasy miałam sporo zajęć i kilka spraw do załatwienia, ale już wracam do blogowania :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję błyszczyka Ziaja Blubel "Na liliowo - jagoda, porzeczka". Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona :)




Opis Producenta:

Efekt Blubel:
  • Doskonale nawilża usta oraz zapobiega nadmiernemu wysuszaniu. 
  • Zmniejsza skłonność do pękania, szczególnie w kącikach ust. 
  • Nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu. 

Moja opinia:

Plusy:
- ma przepiękny zapach i świetnie smakuje :D
- jest wydajny
- nabłyszcza usta
- natłuszcza i nawilża 
- poręczne opakowanie
- dobra konsystencja
- przystępna cena (ja kupiłam za około 6 zł w sklepie firmowym Ziaja)

Minusy:
- ciężko jest go wycisnąć z tubki
- szybko "schodzi" (być może tylko ja tak mam, bo niestety często zdarza mi się "zjadać" tego typu kosmetyki :D)

Moja ocena: 4,5/5

Z pewnością zakupię go ponownie! :) 

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Miałam z tej serii żel do mycia ciała i pachniał pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm uwielbiam zapach jagody:) może się skuszę:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie wypróbowała, ale nie znoszę takiego opakowania, bo - jak napisałaś - ciężko go wycisnąć z tubki, zwłaszcza pod koniec. Szkoda, że nie mają pomadek ochronnych w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo to, że brzmi ciekawie to chyba jednak zostanę przy swojej Nivei;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagoda z porzeczką - mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie go kupić :) Zapach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wiedziałam,że jest taki błyszczyk od ziaji, muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń