poniedziałek, 4 marca 2013

Zakupy ciuchowe plus moja pierwsza współpraca :)

Cześć!
Dziś poniedziałek, więc byłam z Mamą na zakupach. Tym razem ominęłam szerokim łukiem Biedronkę i drogerię, ale i tak co nieco upolowałam :) Tym razem chciałam się Wam pochwalić dwoma rzeczami, które zagoszczą w mojej wiosennej szafie. Kupiłam bluzeczkę w stylu marynarskim i komin w wiosennych kolorach.




Bluzeczka pochodzi ze zwykłego sklepu z ubraniami i kosztowała 35 zł. Bardzo podobają mi się w niej rękawki, które można podwinąć i jej długość (z przodu jest krótsza niż z tyłu). 




Koralowy komin w motyle (na zdjęciu kolor jest nieco przekłamany) pochodzi z bazarku. Kupiłam go za 10 zł. Już zdążyłam ułożyć sobie w głowie kilka zestawów z którymi będzie się świetnie komponował :)

W ramach "uszczęśliwiania się" kupiłam sobie jeszcze paczkę herbatników z polewą kakaową - akurat trwa na nie promocja w "moich" delikatesach :D




Na koniec chciałam się Wam jeszcze pochwalić swoją pierwszą współpracą. Nawiązałam współpracę z firmą Lux Style. Do testów otrzymałam pakiet pięciu maseczek Acne Killer, które mają za zadanie "wyciągać" zaskórniki i walczyć z niedoskonałościami, jakimi bez wątpienia są pryszcze. Jestem bardzo ciekawa działania maseczek, a więc niedługo możecie się spodziewać recenzji :)




Tak w ogóle to postanowiłam "wziąć się za siebie". Wiosna nadciąga, więc najwyższa pora przejrzeć garderobę, zadbać o skórę i kondycję fizyczną. A Wy jak w jaki sposób przygotowujecie się do wiosny? :)

Miłego dnia!

39 komentarzy:

  1. piękna bluzka lubię takie rękawki bardzo :)
    a komin jest cudowny muszę sobie taki jakis sprawić na wiosnę :)
    i gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki :)
    Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje współpracy! i owocnego testowania ;)
    ja się "głodzę"(jestem na diecie) żeby powitać wiosne o kilka kg lżejsza:D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna bluzeczka:)
    oo matko jak ja dawno tych ciastek nie jadłam !:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzeczka świetna jest. Na wiosnę przygotowuję się kompletując garderobę :). Gratuluję współpracy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna bluzeczka i komin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka i chustka są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta bluzeczka :D
    I ja muszę się za siebie wziąć z okazji wiosny, ale jeszcze nie mam planu co i jak :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję;D Mam podobną chustkę do Twojej, tylko, że Ty masz komin;D Ogólnie zakupy fajowe;D

    OdpowiedzUsuń
  10. regionalne to moje ulubione ciasteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. komin- zakochałam się ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemna bluzeczka :) Na mnie maseczki nie zadziałały :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komin! sama takiego poszukuję ;)
    ja do wiosny przygotowuję się podobnie jak Ty ;) czyli aktywność fizyczna i przegląd ciuchów ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na opinię ;)
    bardzo ładna bluzeczka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna bluzeczka, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka ładna i uniwersalna - będzie pasowała do wielu zestawów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawią mnie te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komin, wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny ten Twój komin...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pierwszej wspólpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współpracy, słyszałam różne opinię o tych maseczkach, ciekawa jestem Twojej:) Uwielbiam regionalne!:)

    P.S Obserwuję, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zakupy :) Gratuluję współpracy :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3 Ps. u mnie rozdanie, a w nim masz szanse zdobyć piękny wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki ładny komin :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pasiasta bluzeczka bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka śliczna. :)
    Też podobają mi się takie stroje. Elegancko i ale na luzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzeczka! :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzeczka i szal bardzo mi sie podobaja
    tez szukam jakiejs wiosennej husty
    gratuluje wspolpracy
    licze ze ja tez wkrotce swoja pierwsza nawiaze
    i wszystkiego najlepszego w dniu naszego swieta x

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzeczka fajna, ciekawa jestem efektu maseczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, sprawdzałaś daty na tych maseczkach? Bo słyszałam, że wysłali niektórym osobom po terminie przydatności...

    OdpowiedzUsuń