środa, 31 października 2012

Zaległe zakupy z sh plus jesienne dekoracje

Cześć!
Wczoraj obiecałam Wam, że pochwalę się moimi zdobyczami z sh. Oto i one:



spódnica z wysokim stanem - no name - 1zł



bluzka Vero Moda - 1zł



bluzka z asymetrycznym dekoltem Only - 1zł

Kto mnie zna, ten wie, że interesuję się wystrojem wnętrz. Wczoraj postanowiłam ożywić nieco mój pokój i wprowadziłam kilka elementów kojarzących się ze złotą jesienią. Co prawda w tej dekoracji na porcelanowym liściu świeczki nie zapalę, ponieważ mogę puścić z dymem cały dom, ale myślę, że i tak nie wygląda ona najgorzej :-) 









Miłego dnia! :-)

6 komentarzy:

  1. Dekorację bardzo mi się podobają no i plus że była własna inwencja twórcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dodaje do obserwowanych - ciekawy blog widze ze nawet podobny tematycznie do mojego - fajnie bede tutaj zagladac
    ps piekne dekoracje:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też ja nie mogę na jakąś fajną spódnicę na ciuchach trafić :) Fajnie Ci wyszły te dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta bluza, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń