wtorek, 16 października 2012

Zakupy, ach zakupy...

Witajcie!
Dzisiaj znowu mam dla Was posta zakupowego :) W sobotę jadę na wesele i w związku z tym kupiłam sobie kilka "niezbędnych" rzeczy :D Oto one:



Zdjęcie jest nieco prześwietlone - wybaczcie :)
A więc dorwałam:
1. farbę do włosów Garnier Color Sensation w odcieniu bursztynowej czerwieni - 13,99 (promocja w drogerii Natura)
2. podkład Kobo Ideal Cover Make Up w odcieniu 402 Nude Beige - 17,99
3. puder brązujący w perełkach Sensique - 9,99 (promocja w drogerii Natura)
4. dwa kwiatki do wpięcia (nie mogłam się zdecydować:-)) - 3 zł i 10 zł
5. naszyjnik z jeżykiem - House 19,99 zł
6. zieloną herbatę z cytryną z Herbapolu  - rezygnuję ze zwykłej herbaty na rzecz zielonej :-)

A tak wygląda naszyjnik z bliska :-) 




Dorwałam też dwie rzeczy w sh:



bluzka - 1 zł



Zdjęcie jest zbyt ciemne, ale sam sweterek ma kolor zgniłej zieleni :-) Kosztował złotówkę :-)

Wczoraj odwiedziłam także Biedronkę, z której przytargałam komin :-) Kosztował 20 zł :-) 



Zakupy uważam za udane :-)
Miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. Fajny komin jestem ciekawa tych kuleczek brązujących :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten puder brązujący w perełkach z Sensique i jak dla mnie za taka cenę są ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Jeżyk słodki:) Kwiatek po prawej jest bardziej ognisty, ale oba są ładne:)

    OdpowiedzUsuń