poniedziałek, 1 października 2012

Sałatka z porów

Hej!
Jak Wam minął weekend? Mój był bardzo intensywny. W sobotę miałam inaugurację w moim studium. Musze przyznać, że to ciekawe uczucie usiąść znów w szkolnej ławce. Tym bardziej, że studia skończyłam w zeszłym roku. Zdecydowałam się jednak podjąć dalszą naukę i... jestem najstarszą osobą w grupie :-) Wracając do weekendu - wczorajszy wieczór spędziłam na koncercie zespołu Enej i świetnie się bawiłam. Dzisiaj regeneruję siły... sałatką z porów :-) Należy ona do moich ulubionych i jest naprawdę prosta w wykonaniu. 




Do jej przyrządzenia potrzebujemy:
dużego pora
4 ugotowane jajka
puszkę groszku konserwowego
10 dag startego żółtego sera
jabłko
majonez
sól, pieprz

Jajka i jabłko siekamy. Pora kroimy w plasterki i gotujemy około 3 minuty. Następnie odcedzamy i studzimy. Wszystkie składniki mieszamy ze sobą i doprawiamy do smaku. Smacznego :-)

A jakie są Wasze ulubione sałatki?
Miłego popołudnia! :-)

2 komentarze:

  1. wygląda bardzo apetycznie tylko szkoda że nie cierpię por a jajek nie jem prawie wcale za to mój mąż nadrabia to za mnie podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm ! doDAM DO ZAKŁADEK I ZROBIĘ W WOLNEJ CHWILI :)

    OdpowiedzUsuń