czwartek, 13 września 2012

Haul zakupowy

Witajcie!
Dziś będzie zakupowo. W sobotę zostanę matką chrzestną pewnej Młodej Damy i musiałam w związku z tym załatwić kilka rzeczy. Przy okazji wstąpiłam do drogerii i nabyłam co nieco dla siebie :-)



Zakupiłam:
1. Żel do skórek Eveline (jestem zachwycona odżywką 8w1 tej samej firmy:-))
2. Jedwab do włosów Biosilk
3. Podkład Kobo Professional Ideal Cover Make Up

Nabyłam także dwie maseczki:




Jestem szalenie ciekawa efektów, ponieważ jeszcze nigdy nie miałam z nimi do czynienia :-)
Na sam koniec zostawiłam najbardziej łakomy kąsek, czyli torbę, którą udało mi się dorwać w Butiku. Była przeceniona z 79.90 zł na 59.90. Szalenie podoba mi się jej rozmiar, ponieważ uwielbiam pakowne torebki :-) 




To wszystko. Sporo wydałam, jednak nie żałuję :-) A Wy lubicie robić zakupy?
Pozdrawiam :-)

2 komentarze:

  1. Uważaj na jedwab Biosilk, może on Ci wysuszyć włosy, bo zawiera alkohol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się go używać tylko w razie najwyższej konieczności :)

      Usuń