piątek, 21 września 2012

Zakupy

Cześć!
Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić swoimi skromnymi zakupami :-) Nabyłam krem opalizujący do cery tłustej i mieszanej firmy Ziaja oraz podwójną maseczkę o zapachu ogórka i limonki z Bielendy. Z kremem nigdy jeszcze nie miałam do czynienia, dlatego postanowiłam go wypróbować. Co do maseczki, to już kiedyś ją miałam i byłam naprawdę zachwycona.




Z myślą o popołudniowym relaksie kupiłam gazetkę i Liptona o smaku wanilii i karmelu :-) Jestem prawdziwą fanką herbat smakowych, szczególnie tych z wanilią.



2 komentarze:

  1. Kochana ja dzisiaj też odkryłam pyszną herbatkę :) wrzucę pózniej posta to zaglądnij :) może moja imienniczka mnie poobserwuje? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twojego nowego posta :)

      Usuń