środa, 29 sierpnia 2012

Moja szafa

Witajcie!

Dziś postanowiłam otworzyć przed Wami drzwi mojej szafy :D Na dobrą sprawę posiadam dwie szafy - w pierwszej przechowuję sukienki, spodnie, bluzki i swetry, zaś w drugiej (tej mniej reprezentacyjnej :D) trzymam kurtki, bluzy, marynarki i buty. Jeśli chodzi o moje ciuchowe "poglądy" to nie jestem wielką miłośniczką sieciówek. Owszem, kilka rzeczy z mojej szafy pochodzi ze sklepów typu H&M, Mohito, New Yorker czy Butik, ale w przeważającej większości są to ubrania ze zwykłych sklepów, a przede wszystkim ze szmateksów. Uważam że w sh można znaleźć ubrania bardzo dobrej jakości i wykorzystać je do niepowtarzalnych stylizacji.

Jeżeli chodzi o ulubiony element mojej garderoby to jest to zwykły t-shirt lub bokserka, które to można założyć pod marynarkę. Koszulek tego typu mam kilkanaście :P Jeżeli spytacie: "spodnie czy spódnica?", to bez wahania odpowiem, że spódnica, jednak ze względów praktycznych częściej noszę spodnie - najzwyklejsze w świecie rurki. Zwykle ubieram się się na luzie. Jestem zwolenniczką stylu "boho", a właściwie jego elementów włączonych do codziennego stroju. Moimi ulubionymi kolorami są: czerwony, czarny i zielony. Mam fioła na punkcie butów na szpilce lub koturnie, chociaż (podobnie jak ze spódnicami) na co dzień częściej zakładam tenisówki lub baletki. A oto mały mix:


Do zdjęcia załapało się tylko osiem moich ulubionych par butów. W rzeczywistości jest ich o wiele więcej :D
A jaki jest Wasz styl? Luzacki czy elegancki?
Miłego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz