sobota, 7 września 2013

Wielkie zakupy ubraniowe z ostatnich tygodni plus kilka kosmetyków :)

Hej!
Z góry przepraszam Was za moją długą nieobecność. Sporo się ostatnio dzieje w moim życiu (i to rzeczy pozytywnych!), dlatego jakoś nie miałam głowy do pisania :) Zaległości się piętrzą, jednak mam nadzieję, że w końcu się ogarnę na dobre i powrócę z nowymi pomysłami. Tymczasem jednak chciałam Wam dziś pokazać kilka nowości, które złowiłam do swojej szafy. Oto one:




Bordowa ramoneska z Butiku - jej pierwotna cena to 160 zł, ale ja kupiłam ją z 20% rabatem i zapłaciłam 128 zł.




Romantyczna bluzeczka House - normalnie kosztowała 50 zł, jednak ja kupiłam ją z 30% rabatem i zapłaciłam za nią ok. 35 zł.




Spódniczka Reserved - 70 zł. Najdroższa spódnica, jaka posiadam :) 




Granatowa narzutka z Biedronki - 33 zł




Sweterek z sh - 2 zł



Bluzeczka z Biedronki - 33 zł




Torebka z sh -  7 zł

Kupiłam też kilka kosmetyków kolorowych w ramach uzupełniania zapasów, olejek z drzewa herbacianego na wypryski i podgrzewacze z Biedronki. Sezon "grzewczy" zbliża się wielkimi krokami :)




Olejek z drzewa herbacianego - sklep zielarski 9,90 zł
Podgrzewacze z Biedronki - ok. 4 zł
Puder rozświetlający Sensique z Natury 6 zł (nie pamiętam czy była to promocja)
Puder matujący Miss Sporty z Natury - 12 zł
Korektor Miss Sporty z Natury - 10,50 zł
Czarna kredka do oczu Miss Sporty - ok. 10 zł


Miłego dnia! :)

15 komentarzy:

  1. Ramoneska i torba podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te podgrzewacze z Biedronki sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka bardzooo mi sie podoba!
    u mnie dzisiaj filmik
    z kolekcja cieni do powiek
    takze zapraszam do siebie
    z kubkiem kawki,herbatki na 18 min ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze torebka ma krótki pasek :) Ramobeska chcem ! :D ale koniecznie czarną ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię podgrzewacze z Biedronki, obecnie mam owoce leśne.
    Puder z sensique jest moim stałym bywalcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka z HOUSE bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska fajna, ma taki niepowtarzalny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanych zakupów:) Super torba, pasowałaby mi do płaszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta romantyczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka z Reserved i torebka z SH są mega! :D
    Muszę i ja kupic ten olejek z drzewa herbacianego,bo robi się o nim głośno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie ciuszki są piękne,ale bluzeczka z Housa mnie zauroczyła najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Że też przegapiłam moment, kiedy w Biedronce były takie fajne narzutki! Ehhh!!! ;/

    OdpowiedzUsuń