poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zakupy ciuchowe z ostatnich tygodni :)

Hej!
Uff... Co za upał! Osobiście na wysokie temperatury nie narzekam i jeżeli mam przy sobie zapas napojów, to czuję się jak ryba w wodzie (dosłownie :)), jednak zdaję sobie sprawę z faktu, że jestem pod tym względem zapewne wyjątkiem :D
Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moimi zakupami ubraniowymi z ostatnich tygodni. Jak zwykle większość rzeczy pochodzi z SH i kupiłam je za niewielkie pieniądze. Spodenki i sandały to z kolei nabytki z rynku.



 Tunika Fishbone - 3 zł (sh)



Tunika H&M - 3 zł (sh) 



 Bluzka mgiełka Atmosphere - 4 zł (sh)



Szorty - 30 zł (rynek)



Sandały - 30 zł (rynek)

Mogę uczciwie stwierdzić, że jestem już pod względem ciuchowym przygotowana do lata - szafa została odświeżona :D 

Miłego dnia! :)

20 komentarzy:

  1. szorty w świetnym kolorze lata

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie sandałki i te tuniczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne szorty -podoba mi się kolor
    zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty mają śliczny kolorek, bluzka mgiełka też śliczna.

    U mnie trwają jeszcze poszukiwania jednej pary spodenek (wypatrzyłam w Croppie za 40 zł, mają piękne kolory) oraz jakiś bluzek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w zasadzie wszystko, tylko moja szafa nie może się doczekać "czystek" :D

      Usuń
  5. Najbardziej chyba podobają mi się szorty :)
    Też bym chciała tak dobrze znosić upały jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne szorty!
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sandałki, zresztą tak jak i cała reszta zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku ta druga tunika jest prześwietna:) - sama bym sobie taką kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja szafa też już zostala odświeżona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki i sandałki świetne :)

    OdpowiedzUsuń