wtorek, 12 lutego 2013

Krem do rąk Joanna Sweet Fantasy

Hej!
Mam dla Was dziś recenzję kremu do rąk Joanna Sweet Fantasy. Kosmetyki z Joanny uwielbiam, ponieważ pięknie pachną i mają dobre działanie, jednakże co do tego kremu o zapachu wanilii mam mieszane uczucia.






Krem kupiłam, ponieważ skusił mnie swoim aromatem. Mój nos mnie jednak zawiódł, ale o tym za chwilę. Krem ma bardzo ładne, poręczne opakowanie. Tubka zawiera 75 g produktu. Konsystencja jest dosyć twarda i zbita, co oceniam na plus, ponieważ odpowiada mi to w kosmetykach do pielęgnacji dłoni. Ponadto szybko się wchłania. Jego dużą zaletą jest także cena - zapłaciłam za niego około 5 zł w Wispolu. Kremik lekko natłuszcza skórę, ale słabo ją nawilża, a więc efekt jest niestety krótkotrwały. Pozostawia także tłusty film. Nie przepadam za jego aromatem - owszem, jest to zapach waniliowy, ale jak dla mnie zbyt intensywny i odrobinę chemiczny. 
Mimo wszystko nie spisuję go jeszcze na straty i postaram się go wykorzystać do końca. Krem oceniam na 3+.



A Wy jakich kremów używacie do pielęgnacji dłoni? :)

Miłego dnia :)

29 komentarzy:

  1. nie miałam go ale zapach ma fantastyczny ♥



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam Bananowy z Farmony i chyba muszę znów go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że taki chemiczny ;( no cóż nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii odżywkę do włosów, chyba czekoladową i całkiem nieźle się spisywała:) Lubię ładnie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam różanego i czekoladowego od Orfilame ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście od dawna szukam sprawdzonego kremu do rąk... no nic, muszę szukać dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu z Joanny nie używałam, a w tej chwili smaruję moje ręce kokosowym kremem z Ziaji i glicerynowym z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi zapachami. Bardzo lubię kremy z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Isany nigdy nie miałam, ale mam na nie ochotę :)

      Usuń
  9. Miałam ten krem i zgadzam się z Tobą- zapach jest zdecydowanie za bardzo nachalny:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Waniliowy zapach w kremie do rąk chyba by mi nie odpowiadał.:p Muszę w końcu wypróbować te kremiki.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. moj ulubienie neutrogena formula norweska - dla mnie najlepszy :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie, wanilia to nie mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie lubię wanilię, szkoda, że krem pachnie chemicznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wanilie, zapach musi byc cudowne :) Nigdy go ni maiłam, ale może kiedyś się na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię, gdy kremy zostawiają film na skórze, więc raczej się nie skuszę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie przepadam za kremami, które pozostawiają taka tłustą warstwę:)

    OdpowiedzUsuń