środa, 5 grudnia 2012

Tag o Magicznych Świętach

Cześć!
Wczoraj zostałam zaproszona przez Agnieszkę do wzięcia udziału w tagu. Serdecznie dziękuję :-)





ZASADY:
Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia Świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :)
Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)


Ja w tym roku po raz pierwszy spróbuję się wyciszyć wewnętrznie na Święta. Co roku poddaję się świątecznemu szaleństwu. Piekę, gotuję i w wieczór wigilijny padam ze zmęczenia. Tym razem ograniczę ilość obowiązków i w spokoju posłucham kolęd. Przystroję dom świeczkami i przygotuję ozdoby z masy solnej. Mam też zamiar przygotować po raz pierwszy w życiu prawdziwy, świąteczny bigos z grzybkami i śliwkami. Ach... 

Taguję:
Sylwię
saharu 
Invierno Beauty
imprevisivel
Cosmetic Fortress


Miłego dnia! :-)

12 komentarzy:

  1. Dzięki za oTAGowanie, postaram się odpowiedzieć w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację z tym padaniem ze zmęczenia w wigilię, nie raz jestem tak zmęczona, ze ledwo wytrzymuję do pasterki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym też chyba tkwi "urok tych Świąt" :D

      Usuń
  3. Widze , że u Ciebie ten sam SPAM co u mnie hehe
    Co do tagu to dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Na szczęście już się go pozbyłam :)

      Usuń
  4. Hej, dziękuję za dodanie mojego bloga do obserwowanych:) Zapraszam do Malinowego Klubu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam podobne postanowienie :D.
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy uda mi się je zrealizować :)

      Usuń