wtorek, 11 grudnia 2012

Liebster Blog po raz drugi :)

To znowu ja! :-)
Zostałam po raz drugi nominowana do Liebster Blog. Nominowała mnie Iska, której serdecznie dziękuję :-) 



Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


A oto pytania:




zarówno jedne, jak i drugie :-)


wanna


długie




Niestety nie będę oryginalna i po prostu wrzucę pytania, które ułożyłam za pierwszym razem:

1. Co najbardziej cenisz u płci męskiej?
2. Książka czy film?
3. Jakie jest Twoje największe kosmetyczne marzenie?
4. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
5.Kto jest Twoim największym autorytetem?
6. Szminka czy błyszczyk?
7. Do jakiego zwierzęcia jesteś podobna?
8. Pierogi ruskie czy kotlet schabowy?
9. Jak wyobrażasz sobie idealny wieczór po ciężkim, stresującym dniu?
10. Jaki jest według Ciebie największy grzech kosmetyczny?
11. Jakim słowem możesz najpełniej określić swoją osobowość? 

1 komentarz:

  1. Jak już jesteś otagowana to na całego - również ja Cię wybrałam, jednak w innym tagu :) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń