wtorek, 13 listopada 2012

Zakupy z sh

Cześć!
Jak Wam mija dzień? Ja zrobiłam sobie dziś hennę i za chwilę biorę się za olejowanie, a później herbatka i książeczka lub film. Zanim to jednak nastąpi, chciałam się Wam pochwalić moimi nowymi nabytkami szmateksowymi. Oto one:



Rudy sweterek z ażurowymi rękawkami i kapturem - 5 zł



Koszulo-tunika - 1 zł
Nie zdążyłam jej jeszcze wyprasować po praniu - wybaczcie :-)




Bluzka -1 zł



Pasiak -1 zł

Kupiłam także dwa lakiery do wzorków.



Lakiery no name - około 3 zł za sztukę

A w jaki sposób Wy spędzacie dzisiejsze popołudnie? :-)

Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. kawka, ciasteczko korzenne i farbowanie włosów to moje popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham sh- przepiękne łowy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. JAk dotąd siedziałam przed komputerem - teraz czas wziąć się za robotę:D Co do Twoich zdobyczy - bardzo podobają mi się dwie pierwsze bluzki :) Ja nigdy nie mogę nic znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości! Z pewnością w końcu Ci się uda :)

      Usuń
  4. SH to fajna alternatywa i można coś upolować za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko koszula mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Każdy ma prawo do swojego zdania :) I każdy ma swój gust :)

      Usuń